News Ticker

Menu

Sayfa Görüntüleme

Açıköğretim. Blogger tarafından desteklenmektedir.

EğitimStore

Blog Arşivi

KPSS Öğretmen Adayları - Eğitim Bilimleri Görüntülü Eğitim Seti

KPSS Öğretmen Adayları - Eğitim Bilimleri Görüntülü Eğitim Seti 57 DVD + Rehberlik Kitabı

Telefonla Sipariş İçin : 0212 588 54 94
ÜRÜNÜN ÖRNEK VİDEOLARINI SAYFANIN EN ALTINDAN MUTLAKA İZLEMELİSİNİZ.
En Son Müfredata Uygun Olarak Hazırlanmıştır.
  • Bilgisayar, DVD Player, Playstatio,TV ortamlarında çalıştırabilirsiniz.
  • Profesyonel TV Stüdyosunda HD Kalitede Çekimler
  • Her Ders Kendi Alanında Uzman Öğretmenler Tarafından Anlatılmıştır.
  • Dersler Konu Konu Başlıklar Halinde Anlatılmıştır.
  • Her Konuya Ait Soru Çözümleri Öğretmen Tarafından Yapılmıştır.
  • Dersin Sonunda Son 5 Yılın Soruları Adım Adım Çözülmüştür.
  • Hangi Konudan Kaç Soru İle Karşılaşabileceğiniz Detaylı Bir Şekilde Anlatılmıştır.
  • Türkiyede Bir İlk Olarak Hazırlanmış Güncel İçeriğe Sahip TEK ve YENİ HAZIRLANMIŞ Görüntülü Eğitim Setidir.


KPSS Eğitim Bilimleri (Öğretmen Adayları) Sınavı İçindir:

Neden Görüntülü KPSS Eğitim Bilimleri Eğitim Seti?

  • Güncel Olarak Hazırlanmış Olması
  • Profesyonel Öğretmenler Tarafından Anlatılmış Olması
  • Konuların Ünitelendirilerek Anlaşılır Bir Şekilde Sunulması
  • Konulara Ait Çıkabilecek soru Tiplerinin Bolca Öğretmen Tarafından Çözülmesi
  • Her Derse Ait Çıkmış Son 5 Yılın Sorularının Adan Zye Adım Adım Çözülmesi
  • Dershaneye Binlerce TL Harcamanızı Engellemesi
  • Dershanedeki Eğitimin Daha Kaliteli Bir Halde Sunulması
  • Anlamadığınız Konuları ve Çözmekte Zorlandığınız Soru Tiplerini Tekrar Tekrar İzlemenize Olanak Sağlaması
  • Zamanınızı İyi Değerlendirmenizi Sağlaması

Konuların Anlatımı Nasıldır?

  • Konular Ana Başlıklarına Göre Ünitelendirilerek Sizlerin anlayabileceği Bir Şekilde Anlatılmıştır.
  • Demo Görüntülerindeki İzleminiz Zaten Konuların Nasıl Anlatıldığı İle İlgili Sizlere Daha Detaylı Bir Fikir Sunacaktır.
Soru Çözümleri Nasıldır?

  • Soru Çözümleri Her Konunun Sonunda Öğretmen Tarafından Adım Adım ve Açıklayıcı Bir Şekilde Çözülmüştür.
  • Çıkmış Son 5 Yılın Soruları Adım Adım Çözülmüştür.
  • Çıkabilecek Soru Tipleri Karma Sorular Altında Öğretmen Tarafından Çözülmüştür.
  • Örnek Soru Çözümü Demo Olarak Sunulmuştur.
Set Güncelmidir?

  • Set Son Güncel KPSS Müfredatı Baz Alınarak Hazırlanmıştır.
  • Örneğin 2011 KPSS Sınav Soru Çözümleri Set İçerisinde Yer Almaktadır.
  • 2012 - 2013... Her Yıl Yapılacak KPSS Sınav Soruları Öğretmenler Tarafından Çözülerek Set İçerisine Konulacaktır.
  • Konu Değişikleri Sete İlgili Dersin Öğretmeni Tarafından Hazırlanarak İlave Edilecektir.
  • Bu Şekilde Güncelliğini Sürekli Sağlayacak Bir Biçimde Hazırlanmıştır.
ÜRÜN DEMOSUNU VİDEO BÖLÜMÜNDEN İZLEYEBİLİRSİNİZ.

KPSS Öğretmen Adayları - Eğitim Bilimleri Görüntülü Eğitim Seti 57 DVDİçeriisndeki Konular;
  • KPSS Gelişim Psikolojisi Görüntülü Eğitim Seti 11 DVD
  • KPSS Öğrenme Psikolojisi Görüntülü Eğitim Seti 11 DVD
  • KPSS Öğretim Yöntem ve Teknikleri Görüntülü Eğitim Seti 9 DVD
  • KPSS Ölçme ve Değerlendirme Görüntülü Eğitim Seti 6 DVD
  • KPSS Program Geliştirme Görüntülü Eğitim Seti 13 DVD
  • KPSS Rehberlik Görüntülü Eğitim Seti 7 DVD
KPSS Gelişim Psikolojisi Görüntülü Eğitim Seti 11 DVD

- Gelişimin Temel Kavramları

  • Gelişim Psikolojisi
  • Gelişim Araştırmalarında Kullanılan Araştırma Yöntemleri
  • Gelişim
- Fiziksel Gelişim
- Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi
  • Bilişsel Gelişim Kuramları
  • Dil Gelişimi
  • Dil Gelişiminin Aşamaları
- Kişilik Gelişimi

  • Kişilik
  • Kişilik Kuramları
  • Kişilik Gelişimine ilişkin diğer Konular
- Ahlak Gelişimi
  • Piaget ve Ahlak Gelişimi
  • Kohlberg ve Ahlak Gelişimi
KPSS Öğrenme Psikolojisi Görüntülü Eğitim Seti 11 DVD

- Öğrenme İle İlgili Temel Kavramlar
  • Psikoloji Bilimi
  • Öğrenmenin Tanımı
  • Öğrenmeyle İlgili Temel Kavramlar
  • Öğrenme Kuramları
- Tepkisel (Klasik) Koşullanma
  • Pavlov ve Tepkisel Koşullanma Deneyi
  • Tepkisel Koşullanmada Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
  • Tepkisel Koşullama İlkeleri
- Bitişiklik ve Bağlaşımcık Kuramı
  • Bitişiklik Kuramları
  • Bağlaşımcılık (Bağ) Kuramı
- Edimsel (Operant) Koşullanma
  • Skinner ve Öğrenme
  • Pekiştirme ve pekiştireç
  • Pekiştirme Tarifeleri
  • Ceza
  • Ara Verme (Tıme Out)
  • Edimsel Koşullanma İle İlgili Kavramlar
  • Skinner ve Programlı Öğretim
- İşaret - Gestalt Kuramı
  • Amaçlı Davranışçılık
  • Beklenti Öğrenme ve Ödül Beklentisi
  • Gizil (Örtük) Öğrenme
  • Yer Öğrenme
  • Öğrenmenin Değişkenleri
  • En Az Çaba İlkesi
  • Örtük Sönme
  • Bilişsel Senaryo
  • Tolmana Göre Öğrenme Türleri
- Sosyal Öğrenme Kuramı
  • Sosyal Öğrenme Kuramı (Sosyal Bİlişsel Kuram)
  • Sosyal Öğrenmede Dolaylı Yaşantılar
  • Öğrenmeyi Etkileyen Bir Faktör Olarak Modelin Özellikleri
  • Öğrenmeyi Etkileyen Bir Faktör Olarak Gözlemcinin Özellikleri
  • Karşılıklı Belirleyicilik İlkesi
  • Gözlem Yoluyla Öğrenme Süreçleri
  • Sosyal Öğrenme Yoluyla Edinilebilecek Davranışlar
- Gestalt Kuramı
  • Gestalt Öğrenme Kuramı
  • Phi Fenomen
  • Pragnanz Yasası
  • Algısal Örgütleme Yasaları
  • Algısal Kavramlar
  • Gestalt Kuramına Göre Davranışın Belirleyicileri
  • Bellek Süreci, iz Sistemi ve Unutma
  • İç görüsel (Kavrayış Yoluyka/Sezgisel) Öğrenme
  • Üretici Düşünme
  • Von Restorff Etkisi (Tecrit Etkisi)
- Bilgiyi İşleme Kuramı
  • Bilgiyi İşleme Kuramı
  • Bellek Türleri
  • Bilişsel Süreçler
  • Yürütücü Kontrol Süreçleri/Yürütücü Biliş Bilgisi (Meta biliş)

KPSS Öğretim Yöntem ve Teknikleri Görüntülü Eğitim Seti 9 DVD

- Öğretim İlkeleri, Kuram Model ve Yaklaşımlar
  • Öğretim ilkeleri
  • Temel Kavramlar
  • Öğretme - Öğrenme Yaklaşımları (Modelleri-Kuramları)
  • Kavram Öğretimi ve Kavram Yanılgıları
  • Öğrenme Stratejileri ve Stilleri
  • Düşünme Biçimleri
- Öğretim Stratejileri
  • Sunuş Yoluyla Öğretim
  • Buluş Yoluyla Öğretim
  • Araştırma - İnceleme Yoluyla Öğretim
- Öğretim Yöntemleri
  • Yöntem ve Tekniklerin Belirlenmesinde ilkeler
  • Öğretim Yöntemleri
- Öğretim Teknikleri
  • Grupla Öğretim Teknikleri
  • Bireysel Öğretim Teknikleri
  • Sınıf Dışı Öğretim Teknikleri
  • Diğer Öğretim Teknikleri
KPSS Ölçme ve Değerlendirme Görüntülü Eğitim Seti 6 DVD

- Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmenin Önemi
  • Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmeye Genel Bir Bakış
  • Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Temel Kavramlar
- Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler
  • Giriş
  • Hata ve Türleri
  • Güvenirlik (0-1)
  • Geçerlik (-1 +1)
  • Güvenirlik ve Geçerlik Arasındaki İlişki
  • Kullanışlılık
- Eğitimde Kullanılan Testlerin Sınıflandırılması
  • Test Geliştirmenin Aşamaları
  • Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçlarının Sınıflandırılması
  • Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçları
- Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
  • Verilerin Düzenlenmesi
  • Grup İstatistikleri
  • Birey İstatistikleri
  • Normal Dağılım
  • Madde İstatistikeri
  • Standart Hata
  • Mutlak Başarı Yüzdesi (Oranı)
KPSS Program Geliştirme Görüntülü Eğitim Seti 13 DVD

- Eğitim Bilimine Giriş

  • Temel Kavramlar
  • Eğitimin Tarihsel Temelleri
  • Eğitimin Felsefi Temelleri
  • Eğitimin Sosyal Temelleri
  • Eğitimin Psikolojik Temelleri
  • Eğitimin Hukuksal Temelleri
- Program Geliştirmeye Giriş
  • Program Geliştirmede Temel Kavramlar ve İlişkileri
  • Program Öğeleri
  • Program Geliştirme ve Kurumsal Temelleri
- Program Tasarımı Yaklaşımları ve Program Geliştirme Modelleri
  • Eğitimde Program Tasarımı
  • Başlıca Program Tasarımı Yaklaşımları
  • Başlıca Program Geliştirme modelleri
- Program Geliştirmenin Planlanması
  • Program Geliştirme Grupları
  • Çalışma Planının Oluşturulması
  • İhtiyaç Saptama
- Program Tasarısı Hazırlamada Hedefler
  • Hedef ve Nitelikleri
  • Hedeflerinin Dikey Boyutta Sınıflanması
  • Hedef Belirleme Süreci
  • Hedeflerinin Davranışlara Dönüştürülme Gerekçeleri
  • Hedef Yazımında Yaklaşımlar
  • Yenilenmiş Bloom Taksonomisi
- Program Tasarımı Hazırlamada İçerik ve Belirlenmesi
  • İçerik Nedir
  • İçerik Belirleme İlkeleri
  • İçerik Düzenleme Yaklaşımları
  • Belirt Ke Tablosu
- Program Tasarımı Hazırlamada Eğitim Durumları
  • Eğitim Durumları Nedir
  • Eğitim Durumlarının Belirlenmesinde İlkeler
  • Eğitim Durumlarının Temel Boyutları
  • Öğretimde Materyal ve Araç-Gereç Kullanımı
  • Eğitim Durumlarını Düzenleme Kuralları
  • Eğitim Durumu Değişkenleri
- Program Tasarımı Hazırlamada Sınama Durumları
  • Sınama Durumu (Ölçme-Değerlendirme) Nedir
  • Amacına Göre Değerlendirme Türleri
  • Sınama Durumlarını Düzenleme ilkeleri
- Programın Denenmesi, Uygulanması, Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi
  • Programın Denenmesi, Uygulanması, Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi Süreci
- Plan ve Çağdaş Eğitim Anlayışı
  • Plan Nedir
  • Planın Amacı ve İşlevi
  • Plan Yapmanın İlkeleri
  • Planın Yararları
  • Öğretim Planı Çeşitleri
  • Çağdaş Eğitim ve Program Geliştirme
  • Yeni İlköğretim Programları (1-5. Sınıflar)
- Sınıf Yönetimi
  • Sınıf Yönetiminin Tanımı Ve İşlevi
  • Sınıf Yönetimi Yaklaşımları
  • Etkili Bir Sınıf Yönetiminde Öğretmenin Rolü ve Görevleri
  • Sınıf Yönetiminin Boyutları
  • Sınıf Yönetiminde Kuralların Belirlenmesi ve İlişkilerin Düzenlenmesi
KPSS Rehberlik Görüntülü Eğitim Seti 7 DVD

- Çağdaş Eğitim, Öğrenci Kişilik ve Rehberlik Hizmetleri
  • Çağdaş Anlayışa Göre Eğitim
  • Rehberlik Nedir?
  • Rehberliğin Temelleri
  • Rehberliğin Dünyadaki ve Türkiyedeki Gelişimi
- Rehberlik Hizmetleri
- Rehberlik Çeşitleri
  • Hizmet (Uygulama) Alanlarına Göre Rehberlik
  • Problem Alanına Göre Rehberlik
  • Öğretim Basamaklarına Göre Rehberlik
  • Birey Sayısına Göre Rehberlik
  • Temel İşlevlerine Göre Rehberlik
- Bireyi Tanıma Teknikleri
  • Bireyi Tanıma İlkeleri
  • Bireyi Tanıma Teknikleri
- Psikolojik Danışma Kuramları
  • Psikolojik Danışmada Kullanılan Yaklaşımlar
  • Psikolojik Danışmada Kullanılan sözel Teknikler
  • Psikolojik Danışma Kuramları
- Rehberlik Hizmetlerinde Öğretmen - Öğrenci İlişkileri
  • Öğretmen - Öğrenci İletişimi
  • İletişim Engelleri
  • Öğretmen Davranışları
  • Okullarda Saldırganlık, Şiddet ve Zorbalık
  • Çatışma Ve Çatışma Çözme Yöntemleri
  • Akran Eğitimi
  • Akran Danışmanlığı
- Eğitimde Rehberlik Hizmetlerinin Örgütlenmesi
  • Örgütlenmede Rehberlik Modelleri
  • MEB Rehberlik Hizmetleri Örgütlenmesi
ÜRÜN DEMOSUNU VİDEO BÖLÜMÜNDEN İZLEYEBİLİRSİNİZ.

Share This:

Post Tags:

Jillur Rahman

I'm Jillur Rahman. A full time web designer. I enjoy to make modern template. I love create blogger template and write about web design, blogger. Now I'm working with Themeforest. You can buy our templates from Themeforest.

No Comment to " KPSS Öğretmen Adayları - Eğitim Bilimleri Görüntülü Eğitim Seti "

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM