News Ticker

Menu

Sayfa Görüntüleme

Açıköğretim. Blogger tarafından desteklenmektedir.

EğitimStore

Blog Arşivi

Elit Açıköğretim Hukuka Giriş Seti 4 Dvd

 
Elit Açıköğretim Hukuka Giriş Seti 4 Dvd
Telefonla Sipariş İçin : 0212 588 54 94
En Son Müfredata Uygun Olarak Hazırlanmıştır.
Arkadaşlar çalışacak zamanınız mı yok? Çalışmayı sevmiyor musunuz?
Çalışırken anlamıyor musunuz? Konular mı ağır geliyor?
Setimizde 4 dvd ve toplam 12 saat anlatım vardır. Soru çözümleri dahildir. Bu süre bu dersi vermenize yeterli olacaktır.

Her yıl binlerce öğrenciyi mezun eden deneyimli dershane hocalarımız, dvd setimizde sizler için konuları tek tek anlatmışlardır. Sanki özel ders alıyormuşsunuz gibi bilinçli bir şekilde çalışacaksınız. Anlamadığınız konuyu tekrar tekrar izleyin, Anlaşılmayan hiçbir şey kalmasın, Teknolojinin imkanlarından sonuna kadar yararlanın



Elit Açıköğretim Hukuka giriş Eğitim Seti - Konu Anlatımlı ve Soru  Çözümlü  Yeni müfredat

Açıköğretim Sınavlarınızda kesin başarı için    evde - işyerinizde ne zaman müsait olursanız derslere görüntülü olarak çalışın, Herhangi bir kursa gitmeden rahatça en son teknoloji ile kitaplara bağlı kalmadan çalışabilirsiniz.
  • Dilediğiniz zaman eğitim setimizi    bilgisayarınızda izleyebilirsiniz. Dvd setini çalıştırdığınızda özel player(Video Oynatıcı) yazılımımız otomatik olarak başlayacaktır. İçindekiler bölümünden üniteler     listelenmektedir. İstediğiniz üniteye çalışabilirsiniz.
  • Elit Açıköğretim Eğitim setimizin en büyük özelliği önce konu anlatımı sonra o konu ile ilgili sorular tek tek çözülmektedir. Bu sayede siz değerli öğrencilerimiz sadece teoriyi değil uygulamayı da öğreneceksiniz.
  • Elit Açıköğretim Eğitim Setimiz son teknoloji ile geliştirildi. Stüdyo ortamında Canlı Video çekimleri ile hazırlandı.
  • Bu seti izlerken hiç alt yapınız olmasına gerek yoktur. Üniteler adan zye anlatılmaktadır. Ve    özellikle hiç bilmeyen ve az puan alan öğrenciler için kapsamlı bir şekilde anlatım yapılmaktadır.
  • Video setimizin bir büyük özelliği hocalarımız kendilerini özgü anlatım tarzı ile öğrenciyi sıkmadan ve önemli yerlerde vurgulama yapmaktadırlar, Özellikle bu yerlere daha çok dikkat etmeniz tavsiye edilmektedir.
  • Dvdlerin üzerinde ders ismi ve numarası yazmaktadır. Dvd setlerini karıştırmadan ve nerde kaldığınızı unutmadan rahatça ders çalışmaya konsantre olacaksınız.
  • Önemli yerlerde videoları durdurup not almanız sizin daha rahat ezber yapmanıza imkan sunacaktır.
  • Sorular tek tek ekrana gelmektedir. Hocalarımız soruları okurken hem yazılı hem de sesli olarak    hangi soruyu çözdüklerini göreceksiniz ve hiç bir soruyu kaçırmayacaksınız.
  • Amacımız öğrencileri bunaltmadan en kolay bir şekilde dersleri öğretmektir. Konu anlatımları zevkli geçtiğinizden dolayı sıkılmadan bol bol çalışacaksınız.
  • Hocalarımız derslerin püf noktalarını özellikle belirtmektedir, en çok soru gelen ünite ve konuları özellikle daha fazla izlemeniz gerekmektedir.
  • Her ünite üzerinde ayrıntılı bir şekilde durulmuştur. Çok soru çıkan üniteler ekstra kapsamlı şekilde anlatılmaktadır.
  • Eğitim setimizin dvd olarak gelmektedir bilgisayarda çalışmaktadır.
ÜRÜN DEMOSUNU VİDEO BÖLÜMÜNDEN İZLEYEBİLİRSİNİZ.
Elit Açıköğretim Hukuka Giriş Seti 4 Dvd İçerisindeki Konular
  • Hukuk kavramı
  • Hukuk Kurallarının Özelliği ve Hukukun Sistemi
  • Kamu Hukukunun Dalları
  • Özel Hukukun Dalları
  • Hukukun Kaynakları
  • Hakkın Tanımı ve Türleri
  • Hakkın Kaybedilmesi, Kullanılması ve Korunması
  • Kişi, Kişi Türleri ve Gerçek Kişilerin Türleri
  • Kişiliğin Korunması ve Tüzel Kişilik
  • Borç İlişkisi, Sorumluluk,Borcun Kaynakları
  • Sözleşmelerde Şekil ve Uygunsuzluk
  • Temsil
  • Borcun İfası, İfa Edilmemesi ve Sona Ermesi
  • Sözleşme Türleri I;Satım Sözleşmesi,Kira Sözleşmesi, Hizmet Sözleşmesi
  • Sözleşme Türleri II;Vekalet Sözleşmesi, Kefalet Sözleşmesi, Finansal Kiralama Sözleşmesi, Franchise Sözleşmesi, Factoring Sözleşmesi

Share This:

Jillur Rahman

I'm Jillur Rahman. A full time web designer. I enjoy to make modern template. I love create blogger template and write about web design, blogger. Now I'm working with Themeforest. You can buy our templates from Themeforest.

No Comment to " Elit Açıköğretim Hukuka Giriş Seti 4 Dvd "

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM