News Ticker

Menu

Sayfa Görüntüleme

Açıköğretim. Blogger tarafından desteklenmektedir.

EğitimStore

Blog Arşivi

KPSS Geometri Görüntülü Eğitim Seti

KPSS Geometri Görüntülü Eğitim Seti 23 DVD + Rehberlik Kitabı

Telefonla Sipariş İçin : 0212 588 54 94
ÜRÜNÜN ÖRNEK VİDEOLARINI SAYFANIN EN ALTINDAN MUTLAKA İZLEMELİSİNİZ.
En Son Müfredata Uygun Olarak Hazırlanmıştır.
  • Bilgisayar, DVD Player, Playstation,TV ortamlarında çalıştırabilirsiniz.
  • Profesyonel TV Stüdyosunda HD Kalitede Çekimler
  • Her Ders Kendi Alanında Uzman Öğretmenler Tarafından Anlatılmıştır.
  • Dersler Konu Konu Başlıklar Halinde Anlatılmıştır.
  • Her Konuya Ait Soru Çözümleri Öğretmen Tarafından Yapılmıştır.
  • Dersin Sonunda Son 5 Yılın Soruları Adım Adım Çözülmüştür.
  • Hangi Konudan Kaç Soru İle Karşılaşabileceğiniz Detaylı Bir Şekilde Anlatılmıştır.
  • Türkiyede Bir İlk Olarak Hazırlanmış Güncel İçeriğe Sahip TEK ve YENİ HAZIRLANMIŞ Görüntülü Eğitim Setidir.

TÜM ADAYLAR İÇİNDİR:

  • Öğretmen Adayları İçin
  • Lisans Mezunları İçin
  • Önlisans Mezunları İçin
  • Ortaöğretim Mezunları İçin

Neden Görüntülü KPSS Eğitim Seti?

  • Güncel Olarak Hazırlanmış Olması
  • Profesyonel Öğretmenler Tarafından Anlatılmış Olması
  • Konuların Ünitelendirilerek Anlaşılır Bir Şekilde Sunulması
  • Konulara Ait Çıkabilecek soru Tiplerinin Bolca Öğretmen Tarafından Çözülmesi
  • Her Derse Ait Çıkmış Son 5 Yılın Sorularının Adan Zye Adım Adım Çözülmesi
  • Dershaneye Binlerce TL Harcamanızı Engellemesi
  • Dershanedeki Eğitimin Daha Kaliteli Bir Halde Sunulması
  • Anlamadığınız Konuları ve Çözmekte Zorlandığınız Soru Tiplerini Tekrar Tekrar İzlemenize Olanak Sağlaması
  • Zamanınızı İyi Değerlendirmenizi Sağlaması

Konuların Anlatımı Nasıldır?

  • Konular Ana Başlıklarına Göre Ünitelendirilerek Sizlerin anlayabileceği Bir Şekilde Anlatılmıştır.
  • Demo Görüntülerindeki İzleminiz Zaten Konuların Nasıl Anlatıldığı İle İlgili Sizlere Daha Detaylı Bir Fikir Sunacaktır.
Soru Çözümleri Nasıldır?

  • Soru Çözümleri Her Konunun Sonunda Öğretmen Tarafından Adım Adım ve Açıklayıcı Bir Şekilde Çözülmüştür.
  • Çıkmış Son 5 Yılın Soruları Adım Adım Çözülmüştür.
  • Çıkabilecek Soru Tipleri Karma Sorular Altında Öğretmen Tarafından Çözülmüştür.
  • Örnek Soru Çözümü Demo Olarak Sunulmuştur.
Set Güncelmidir?

  • Set Son Güncel KPSS Müfredatı Baz Alınarak Hazırlanmıştır.
  • Örneğin 2011 KPSS Sınav Soru Çözümleri Set İçerisinde Yer Almaktadır.
  • 2012 - 2013... Her Yıl Yapılacak KPSS Sınav Soruları Öğretmenler Tarafından Çözülerek Set İçerisine Konulacaktır.
  • Konu Değişikleri Sete İlgili Dersin Öğretmeni Tarafından Hazırlanarak İlave Edilecektir.
  • Bu Şekilde Güncelliğini Sürekli Sağlayacak Bir Biçimde Hazırlanmıştır.

KPSS Geometri Görüntülü Eğitim Seti 23 DVD İçeriisndeki Konular;
  • Geometrik Kavramlar Ve Üçgenler
  • Çemberde Açılar
  • Merkez Açı
  • Çevre Açı
  • Teğet Kiriş Açı
  • Çemberde Uzunluk Ve Alan
  • Çokgenler Ve Dörtgenler
  • Çember Ve Daire»Tablo Ve Grafikler
  • Katı Cisimlerin Ve Analatik Geometri
  • Katı Cisimler Ve Analitik Geometri
  • Noktaların Düzlemde Gösterilmesi
  • Bir Üçgenin Ağırlık Merkezi
  • Köşe Noktaları Verilen Üçgenin Alanı
  • Doğrunun Eğimi Ve Eğim Açısı
  • Doğru Denklemleri
  • Genel Doğru Denklemi
  • Katı Cisimler
  • Dikdörtgenler Prizması
  • Küp
  • Silindir
  • Dik Koni
ÜRÜN DEMOSUNU VİDEO BÖLÜMÜNDEN İZLEYEBİLİRSİNİZ.

Share This:

Post Tags:

Jillur Rahman

I'm Jillur Rahman. A full time web designer. I enjoy to make modern template. I love create blogger template and write about web design, blogger. Now I'm working with Themeforest. You can buy our templates from Themeforest.

No Comment to " KPSS Geometri Görüntülü Eğitim Seti "

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM